niedziela, 1 listopada 2015

Druga młodość

Ostatnio Tajga nie jest sobą, bo jest... szczeniaczkiem! Na nowo! To jest nieprawdopodobne, ale w wakacje rozpoczął jej się proces odmładzania, nie mam pojęcia z czego to wynikło, ale ja tam nie narzekam, wręcz przeciwnie :D Czasami mam wrażenie, że kiedy wszyscy śpią, to ona skrada się do kuchni i wypija nam energetyki...
Ale co właściwie się zmieniło?
Nic i wszystko.
Tajga jest szybka. Ma dużo energii. CAŁY CZAS chce coś robić. Jest cały czas wesolutka. I nakręcona. Bardzo nakręcona.
No cóż... ja się cieszę! Tylko, że... musimy zacząć wszystko od nowa, znaczy nie wszystko i nie my. JA. Bo ja teraz za nią nie nadążam!
Właśnie do takich wniosków doszłam po ostatnich zawodach agility w Gdyni (18.10.15r.).
Tajga była świetna, bo:
  • wreszcie zyskała pewność na torze
  • biega szybko
  • zaczyna się odsyłać
  • odróżnia nazwy przeszkód
  • pięknie mnie słucha
To dlaczego wróciłyśmy do domu z jednym disem i dwoma biegami z odmowami?
Bo ja nie wiem co mam robić! Agility w naszym przypadku wygląda jak walka o przetrwanie. Jestem zdecydowanie za wolna, a mój handling zasługuję na kłującą w serce 1. Oficjalnie informuję, że będę się pilnie dokształcać, aby mój geniusz nie musiał się za mnie wstydzić :p
Jeden z naszych przebiegów na tych zawodach:

 
(jejku, jak to komicznie wygląda) 

Jest jeszcze jeden wniosek, który nasuwa mi się po obejrzeniu tego filmiku- KONIECZNIE muszę ograniczyć wypowiadanie przeze mnie imienia mojego burka.
Do napisania! :D


6 komentarzy:

  1. Super, że Tajga zrobiła postęp. :) Trzymam kciuki za Ciebie ( i Tajge ) !

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie to całkiem fajnie, że Tajga ma w sobie tyle energii, ja bym była bardzo zadowolona, bo się przejmuję że moja ponad 6-letnia Sonunia niedługo się zestarzeje. Dla Ciebie jest okazja żebyś się doszkoliła ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Odmłodzenie psiaka jest zawsze korzystne szczególnie jak uprawia się jakieś sporty. Zazdroszczę, szczerze zazdroszczę. Moje psiulki właśnie przechodzą wiek emerytalny. Tylko się cieszyć !

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę kondycji i gratuluję postępów! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam do sklepu oferującego gadżety z psami !
    kubki z nowofunladem, podkładki z psami, przypinki, koszulki z psami i wiele innych!!

    psie gadżety to super sprawa :)

    www.psiebajerki.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję postępów! :D
    Zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń