niedziela, 27 września 2015

"Mam pięć łapek!"

-powiedziała Tajga.
... tylko, że jedna jest adżilitowa! :p Tak, tak- udało nam się zdobyć pierwszą łapkę na zawodach agility w Myślęcinku :D
Fot. Justyna Ukleja
W tym biegu zajęłyśmy też 2 miejsce! Cóż to były za emocje <3 Tym bardziej, że pod koniec startu zapomniałam torku... na szczęście sędzia i znajomi zaczęli krzyczeć do mnie, jaka przeszkoda jest następna i jaaakoś poszło!
nasze drugie oficjalne zawody i znowu pudło na egzaminowym biegu! <3

Warunki, tak jak na naszych pierwszych zawodach, były ciężkie dla Tajgi- ciągła zmiana pogody: deszcz, grzmoty, potem słońce... i tak w kółko...
Mimo tego Tj była BARDZO dzielnym pieseczkiem i przeszła samą siebie!!! Jejku, ten pies jest z dnia na dzień coraz lepszy i co chwilę pozytywnie mnie zaskakuje :D A więc... przyspieszyła, ale nadal pozostała grzecznym pieskiem na torku, bo pięknie myśli i słucha tego, co mówię; slalom, który dzień przed zawodami nie wychodził, przez całe dwa dni był przepiękny (tylko dwa razy miała odmowę, ale zdecydowanie jej to wybaczam), a przede wszystkim upewniła się na torze! Nie bała się robić przeszkód strefowych, pod którymi są tunele; a huśtawka (z którą walczyłyśmy baardzo długo, bo Tajga się jej bała) wychodziła cudownie <3 Jestem z niej niesamowicie dumna (i z siebie trochę też :P), a moje serce jeszcze bardziej się raduję, kiedy widzę, że agility jest frajdą także dla Tj. Jejku, jak ja ją kocham!
... ale nie za podium, nie za łapkę- to są tylko przemiłe dodatki... kocham ją za to, że ona CHCE coś ZE MNĄ robić, że się stara z całych sił, że są widoczne postępy i osobiste sukcesy oraz za to, że jest!

fot. Justyna Ukleja
Ostatnio stwierdziłam, że boję się mieć drugiego psa, bo nie wiem, czy będę potrafiła pokochać go tak samo mocno jak Tajgę...
.
.
.
Zapraszam do obejrzenia filmiku z zawodów! :)


7 komentarzy:

  1. Wow! Ogromne gratulacje! Widać, że mocno się postarałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Praca z psem się opłaca :) fajnie, że Tajga coraz bardziej ci ufa i też ma z tego wszystkiego frajdę! Oby więcej sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje !
    To nazywa się wspaniałą wieź z psem ! Oby ta wieź była jeszcze większa :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. No, no gratulujemy wyników. Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wooow, gratulacje! Naprawdę super biegacie :D

    OdpowiedzUsuń