środa, 26 marca 2014

Wiosenne frisbowe warsztaty treningowe

W niedzielę byłam z Tajgą na naszych pierwszych warsztatach frisbee. Jak zwykle psina radziła sobie lepiej ode mnie :D Walczyła o złapanie dysku i za każdym razem starała się mieć 4 łapki nad ziemią, a przede wszystkim bardzo ładnie- jak na nią- przynosiła frisbee ;) Nie spodziewałam się takiego zachowania.  Zresztą, zauważyłam, że Tajga w nowych miejscach, (w takich, gdzie jest dużo ludzi i psów) radzi sobie zdecydowanie lepiej niż wtedy, kiedy jesteśmy same.

Ze mną było duuużo gorzej. Rzucam mniej więcej jak czterolatek. Popełniłam już chyba każdy błąd, jaki można zrobić w rzucaniu frisbee, więc teraz może być już tylko lepiej :D  Przed warsztatami uważałam, że frizbi jest sportem łatwiejszym niż adżiliti - teraz wiem jak bardzo się myliłam...

Martyna, wielkie dzięki za zdjęcia!


Z zajęć wyniosłam bardzo dużo, dziękuję Pauli i Agnieszce za cenne rady!
Fot. Z.Marek




10 komentarzy:

  1. Oby więcej takich sukcesów!
    P.S. Super foto :)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję sukcesów :D

    www.aussie-dog-world.blogspot.com

    Pozdrawiamy: D&K :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie warsztaty to świetna sprawa, można się dowiedzieć wielu ciekawych rzeczy :)

    http://okruszek-moj-psi-przyjaciel.blogspot.com/

    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń
  4. Tajga sobie świetnie radziła na warsztatach, była wręcz fenomenalna! :) Taka mała pchełka, też potrafi! Może mnie pamiętasz - dziewczyna w czarnej kurtce i różowym szalu? ;) A Ty wcale nie tak źle rzucasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, fajnie, oby tak dalej! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :D oby tak cały czas

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawo, gratuluję wam tego frizboania :D.
    I zazdroszcę że Tajgula się tak nakręca xD. Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów ! ;)
    Pozdrawiam,
    vinetpwd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba nas przekonałas do tego dysku :D
    Jednak na razie nie będę kupowała takich drogich frisbiee.

    OdpowiedzUsuń