poniedziałek, 3 marca 2014

Frisbee nie jest dla mnie

Tak pewnie odpowiedziałaby Tajga pół roku temu na pytanie, czy lubi frisbee. Za każdym razem, kiedy rzucałam jej dysk to robiła zdziwioną minę, jakby chciała powiedzieć " Że co? Mam biegać za tym latającym spodkiem? Phi!", po czym zawsze odchodziła dalej wąchać kwiatki.
 fot. Zosia Marek
Próbowałam zachęcić ją do zainteresowania się dyskiem, ale to było trudniejsze niż myślałam. Po 4 latach "namawiania" TJ, zniechęcona kupiłam miniaturowe frisbee o średnicy ok. 15cm. Kiedy pokazałam je Tajdze ona o dziwo go nie zlekceważyła, tylko chciała się nim bawić! Wtedy odzyskałam nadzieję i po kilku dniach pokazałam psu fastbacka - a tu kolejna niespodzianka! Tajga była dyskiem, wręcz zafascynowana i od początku próbowała łapać go w powietrzu :D Cieszę się, że psina polubiła frisbee, bo właśnie o to mi chodziło - o kolejny fajny sposób, wspólnego, spędzania czasu. Jeszcze "tylko" muszę nauczyć się rzucać...

 

15 komentarzy:

  1. Ale extra, że je polubiła.;) Lacky wszystkimi zabawkami się bawi.:) A tylko na kilka jest nakręcony. Zaprosiłam Cię na Facebooku (to chyba Ty Zosia M).
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to nie ja. Zosia Marek jest moją koleżanką ;D

      Usuń
  2. Gratulacje! Wiem, jak cieszy wspólna zabawa frisbee z psem, który wcześniej niezbyt chciał się nim bawić :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo! :D Bardzo fajnie pracuje z dyskiem, to musi być mega frajda, dla Was obu! Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. super, ze polubila frisbee ;) mój psiak lubi frisbee, ale kiedys wolal zapachy niz dysk a od dwoch miesiecy sie to zmienilo ;) w koncu woli mnie niz to co go otacza :)

    Pozdrawiamy: D&K :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Woooow! Super Wam idzie! :D Czekamy na jakiś dłuższy filmik :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej, nieźle wyszło z tych kawałków! Dłuższe będą filmy jak nie powycinasz 3/4 filmiku :3 W każdym razie wychodzi wam super (wiesz, zasługa moich dysków) :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wam wychodzi!
    Jak najbardziej czekam na więcej waszych filmików z fri i nie tylko! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Yay :D świetnie , że wam dobrze idzie :D, oby tak dalej Tajdzi!

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawo! Świetnie wam to wychodzi, my również zaczynamy naszą przygodę z frisbiee.Na razie jesteśmy na etapie szarpania się i aportowania dysku ;P
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale Tajga świetnie skacze :D Czekamy na opisanie kolejnych postępów w waszym frisbee ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje ;)
    Mój psiak w ogóle nie jest zainteresowany zabawami, ale miło popatrzeć na sukcesy innych =)

    http://okruszek-moj-psi-przyjaciel.blogspot.com/

    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń
  12. wiele osiągnęłyście. <3 jak hasa w filmiku,cud,miód,malina. ♥

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Świetnie Wam idzie,powodzenia :)
    http://daisy-yt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń